1.1. www.thaihouse.lt yra parduotuvė internete (toliau – Thaihouse).
1.2. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato naudojimosi Thaihouse sąlygas. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas renkasi, užsako ir perka Thaihouse parduotuvėje siūlomas prekes, taip pat kitaip naudojasi Thaihouse parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
1.3. Thaihouse parduotuvėje prekių prekybą organizuoja, vykdo ir su ja susijusias paslaugas teikia UAB „Mingiedra“, juridinio asmens kodas 304458329.
1.4. Pirkėjas yra asmuo, perkantis Thaihouse parduotuvėje ar besinaudojantis kitomis Thaihouse parduotuvės paslaugomis (toliau – Pirkėjas).
1.5. Naudotis Thaihouse parduotuve ir joje pirkti turi teisę juridiniai asmenys, kurie veikia per įgaliotus atstovus ir fiziniai asmenys, užsiregistravę Thaihouse parduotuvėje šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
1.6. Pirkėjas neturi teisės pateikti prekių užsakymo Thaihouse parduotuvėje, jeigu jis nesusipažino su Taisyklėmis ir (ar) su jomis nesutinka, ir (ar) nesutinka su jų dalimi. Tokiais atvejais Pirkėjas neturėtų užsakyti prekių Thaihouse parduotuvėje. Tuo atveju, jei Pirkėjas užsisako prekių Thaihouse parduotuvėje laikoma, jog Pirkėjas susipažino ir besąlygiškai sutiko su šiomis Taisyklėmis.
1.7. Kartu su Pirkėjo pateiktu prekių užsakymu šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Thaihouse sudaryta sutartimi ir yra abiem šalims privalomas teisinis dokumentas. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja ir pateikia Thaihouse parduotuvėje prekių užsakymą, Taisyklėse nustatyta tvarka ir terminais atlieka apmokėjimą ir Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu Thaihouse išsiunčia patvirtinimą, kad Pirkėjo užsakymas yra priimtas.
1.8. Thaihouse neprisiima jokios rizikos ar atsakomybės, jei Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
1.9. Thaihouse turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Pirkėjui apsiperkant Thaihouse parduotuvėje taikomos Taisyklės, kurios galioja užsakymo pateikimo momentu, todėl Pirkėjui rekomenduojama su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu.
1.10. Thaihouse turi teisę be įspėjimo apriboti Pirkėjo naudojimąsi Thaihouse parduotuvės paslaugomis arba panaikinti Pirkėjo registraciją, jeigu Pirkėjas Thaihouse parduotuve naudojasi pažeisdamas šias Taisykles, bando pakenkti Thaihouse parduotuvės ar Thaihouse vykdomų užsakymų, teikiamų paslaugų saugumui bei (ar) stabilumui.
1.11. Thaihouse, atsižvelgdamas į Thaihouse parduotuvės sistemos techninius pajėgumus, turi teisę apriboti registruotų Pirkėjų skaičių.
1.12. Thaihouse turi teisę nutraukti Thaihouse parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
1.13. Įvykus nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms, Thaihouse turi teisę sustabdyti sutarties įvykdymą iki nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių išnykimo. Jis praneša Pirkėjui apie užsakymo vykdymo sustabdymą. Šiuo atveju Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties apie tai pranešdamas Thaihouse . Thaihouse sustabdžius veiklą, bet esant galimybei įvykdyti patvirtintus užsakymus, išlieka galioti visos teisės ir pareigos, susijusios su jau įvykdytais arba vykdomais užsakymais.
2.1. Pirkėjas, norėdamas naudotis Thaihouse parduotuve ir pirkti joje siūlomas prekes, privalo užsiregistruoti Thaihouse parduotuvės sistemoje ir užpildyti registracijos anketą. Registracijos anketoje Pirkėjas privalo nurodyti šiuos asmeninius duomenis: vardą, pavardę, elektroninį paštą, adresą, kuriuo turi būti pristatomos prekės, telefono numerį, kitus prekių pristatymui būtinus duomenis. Juridinio asmens įgaliotas atstovas vietoje vardo ir pavardės pateikia juridinio asmens pavadinimą.
2.2. Registruodamasis Pirkėjas susikuria individualius prisijungimo duomenis (vartotojo vardą ir slaptažodį) ir įsipareigoja juos saugoti paslaptyje bei neatskleisti tretiesiems asmenims. Siekiant sumažinti neteisėto prisijungimo prie Thaihouse parduotuvės Pirkėjo vardu riziką, rekomenduojama susikurti slaptažodį, kurį sudarytų iš ne mažiau kaip 8 simboliai, panaudojant ir didžiąsias, ir mažąsias raides, skaičius ir keisti jį ne rečiau kaip kas 6 (šešis) mėnesius. Pirkėjas yra atsakingas, kad jo sukurti prisijungimo duomenys būtų pakankamai sudėtingi ir saugūs. Pirkėjas taip pat yra atsakingas už bet kuriuos veiksmus (duomenų perdavimą, pateiktus prekių užsakymus, ar kt.), kurie Thaihouse parduotuvėje atliekami prisijungus Pirkėjo vardu ir slaptažodžiu. Jei Thaihouse teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie parduotuvės internete naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Thaihouse šį asmenį laiko Pirkėju.
2.3. Pirkėjas atsako už tai, kad Thaihouse registracijos anketoje pateikti duomenys būtų teisingi, išsamūs ir tikslūs. Tuo atveju, jei pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo skubiai juos atnaujinti. Thaihouse neatsako už žalą, atsiradusią Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Pirkėjas nurodė neteisingus ir (arba) neišsamius asmens duomenis arba asmens duomenims pasikeitus, jų nepakeitė ir nepapildė.
2.4. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo pasikeisti prisijungimo duomenis prisijungdamas prie Thaihouse parduotuvės sistemos. Thaihouse nėra laikomas atsakingu už žalą, padarytą Pirkėjui, tretiesiems asmenims prisijungus prie Thaihouse parduotuvės pasinaudojant Pirkėjo prisijungimo duomenimis.
2.5. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo momentu pakeisti, papildyti ar panaikinti registracijos duomenis ir savo registraciją. Panaikinęs registraciją, Pirkėjas netenka teisės naudotis Thaihouse parduotuve ir joje pirkti. Norėdamas vėl naudotis šia parduotuve, Pirkėjas privalo iš naujo užsiregistruoti Thaihouse parduotuvėje.
2.6. Pirkėjo asmens duomenys bus naudojami Pirkėjo paskyros Thaihouse parduotuvėje administravimui, Pirkėjo identifikavimui, vykdant prekių pardavimą ir pristatymą, išrašant apskaitos dokumentus, grąžinant permokas ir (ar) pinigus už Pirkėjo grąžintas prekes, administruojant įsiskolinimus, vykdant kitus iš pirkimo-pardavimo sutarties kylančius įsipareigojimus bei užtikrinant Pirkėjui galimybę naudotis kitomis THAIHOUSE parduotuvės paslaugomis.
2.7. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi tiesioginės rinkodaros ar/ir asmeninių pasiūlymų teikimo tikslais tik gavus Pirkėjo sutikimą. Pirkėjo sutikimas išreiškiamas užpildant registracijos anketą ir joje pažymint atitinkamus sutikimo laukus.
2.8. Kokie asmens duomenys, kokiais tikslais yra renkami, tvarkomi, saugomi yra nurodyta Thaihouse Privatumo politikoje. Jei Pirkėjas naudojasi Thaihouse parduotuvės paslaugomis, laikoma, kad jis sutinka su Pirkėjo asmens duomenų tvarkymu ir patvirtina, kad visa pateikta informacija ir asmens duomenys yra teisingi ir tikri.
3.1. Prekių kainos Thaihouse parduotuvėje ir suformuotame užsakyme yra nurodomos Eurais su PVM. Prekės Pirkėjui parduodamos kainomis, galiojančiomis Thaihouse parduotuvėje užsakymo pateikimo momentu.
3.2. Sveriamų prekių kaina suformuotame užsakyme apskaičiuojama preliminariai, pagal Pirkėjo nurodytą prekės kiekį (svorį). Thaihouse stengsis, kad tikrasis sukomplektuotos prekės svoris maksimaliai atitiktų Pirkėjo užsakytąjį, tačiau negali suteikti dėl to garantijų. Thaihouse užtikrina, kad, jei tikrasis prekės svoris bus didesnis nei Pirkėjo užsakytasis, Pirkėjas dėl to neturės papildomai primokėti. Jei prekės kaina už tikrąjį pristatytos prekės svorį yra mažesnė nei Pirkėjas yra sumokėjęs, sumokėtos ir faktinės kainos skirtumas yra išmokamas į Pirkėjo banko sąskaitą, kuri buvo panaudota atsiskaitant už prekes (toliau – Pirkėjo sąskaita), ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo prekių pristatymo.
3.3. Pirkėjas už parduotuvėje Thaihouse užsakytas prekes atsiskaito apmokėdamas pateiktą išankstinę sąskaitą. Gavęs išankstinę sąskaitą elektroniniu paštu, Pirkėjas šią sąskaitą apmoka iki joje nurodyto termino elektroniniame laiške paspaudęs sugeneruotą unikalią nuorodą. atsako už tai, kad Thaihouse registracijos anketoje pateikti duomenys būtų teisingi, išsamūs ir tikslūs. Tuo atveju, jei pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo skubiai juos atnaujinti. Thaihouse neatsako už žalą, atsiradusią Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims dėl to, jog Pirkėjas nurodė neteisingus ir (arba) neišsamius asmens duomenis arba asmens duomenims pasikeitus, jų nepakeitė ir nepapildė.
3.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes naudodamasis bankų elektroninės bankininkystės atsiskaitymo sistemomis ir apmokėdamas Thaihouse pateiktą išankstinę sąskaitą. Pinigus Pirkėjas perveda į Thaihouse sąskaitą.
3.5. Mokant už prekes naudojantis elektroninės bankininkystės sistema, Pirkėjui elektroninės bankininkystės sistemoje sugeneruojamas mokėjimas pagal jo apmokamą užsakymą. Atsakomybė už Pirkėjo mokėjimo metu duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko elektroninės bankininkystės sistemoje.
3.6. PVM sąskaitą-faktūrą Thaihouse išrašo ir Pirkėjui pateikia prekių pristatymo dieną.
4.1. Thaihouse parduotuvės prekyba vykdoma ir prekės pristatomos visoje Lietuvoje. Prekes pristato Thaihouse įgaliotas atstovas (kurjeris).
4.2. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, nurodytas Thaihouse parduotuvės puslapyje ir galiojantis prekių užsakymo pateikimo momentu. Prekių pristatymo mokestis gali būti tiek fiksuotas, tiek priklausantis nuo Pirkėjo užsakytų prekių krepšelio dydžio ir (arba) pristatymo vietovės.
4.3. Thaihouse vienašališkai nustato minimalią pirkinių krepšelio sumą, už kurią Pirkėjas turėtų išsirinkti ir užsisakyti prekių Thaihouse parduotuvėje, norėdamas jas įsigyti. Į minimalią pirkinių krepšelio sumą nėra įskaitomas prekių pristatymo mokestis.
4.4. Thaihouse stengsis, kad Pirkėjo užsakymas būtų visa apimtimi įvykdytas, tačiau negali suteikti dėl to garantijų. Jei užsakymo komplektavimo vietoje nėra užsakytos prekės likučio ar pakankamo jos kiekio, Thaihouse pasilieka teisę nepristatyti prekės arba pristatyti mažesnį prekės kiekį.
4.5. Pinigai už Pirkėjo apmokėtas, tačiau Thaihouse nepristatytas prekes sumokami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo numatytos pristatymo dienos.
4.6. Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos Thaihouse parduotuvės sistemoje Pirkėjo užregistruotu adresu. Pirkėjas įsipareigoja su Thaihouse kurjeriu suderintu laiku prekes priimti pats.
4.7. Tuo atveju, kai Pirkėjo Thaihouse parduotuvės sistemoje nurodytu pristatymo adresu Pirkėjas nerandamas, Thaihouse turi teisę išduoti užsakytas prekes bet kuriam kitam nurodytu adresu esančiam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Thaihouse bet kokių pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
4.8. Jeigu prekės pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių (Pirkėjas registruodamasis THAIHOUSE parduotuvės sistemoje nurodė neteisingą adresą, nurodytu adresu Pirkėjas ar gavėjas nerandamas), pakartotinai prekės nėra siunčiamos, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas papildomai sumoka už pakartotinį prekės pristatymą, o iš anksto už prekes sumokėti pinigai grąžinami išskaičiavus prekių pristatymo mokestį. Tuo atveju, jei užsakymo pateikimo metu Pirkėjui buvo taikyta pristatymo mokesčio nuolaida, tačiau dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių prekių pristatymas nėra įmanomas, Thaihouse turi teisę išskaičiuoti iš Pirkėjui grąžintinos pinigų sumos visą prekių pristatymo mokestį, kuris galiojo prekių užsakymo pateikimo momentu, neatsižvelgiant į užsakymo pateikimo metu taikytas nuolaidas.
4.9. Thaihouse pristato prekes Pirkėjo pasirinktą pristatymo dieną. Thaihouse kurjeris suderina su Pirkėju tikslų prekių pristatymo laiką SMS žinute ar/ir elektroniniu paštu. Išimtinais atvejais, esant nenumatytoms oro ar kelių eismo sąlygoms, kurios apsunkina arba neleidžia pristatyti Pirkėjui užsakytų prekių, Thaihouse klientų aptarnavimo centras nedelsiant susisiekia su Pirkėju dėl kito galimo alternatyvaus prekių pristatymo laiko ar/ir vietos.
4.10. Pirkėjas turi teisę pats atsiimti užsakytas ir apmokėti jas vietoje bankine kortele arba grynaisiais II-IV 11.00 – 20.00, IV-VII 12.00 – 18.00 adresu: R. Kalantos g.3, Kaunas, LT-52302, Lietuva.
4.11. Visais atvejais Thaihouse atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
4.12. Prekių pristatymo metu Pirkėjui pageidaujant, prekes pristatantis Thaihouse atstovas (kurjeris) privalo suteikti galimybę kartu su Pirkėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę, pristatytų prekių komplektiškumą. Pirkėjui nepatikrinus siuntos būklės, pristatytų prekių komplektiškumo ir neužfiksavus duomenų apie prekių komplektacijos ar (ir) siuntos pažeidimus, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista, o prekės yra laikomos tinkamos komplektacijos.
4.13. Tais atvejais, kai prekių priėmimo metu Pirkėjas pastebi, jog pristatytos prekės yra nekokybiškos, siuntoje nėra tinkamo prekių kiekio arba pateiktos prekės neatitinka jo užsakytų prekių ir tai nėra nurodyta PVM sąskaitoje-faktūroje, Pirkėjas privalo nedelsiant (prekių pristatymo metu) informuoti apie tai prekes pristačiusį Thaihouse atstovą (kurjerį). Kai Pirkėjas nustato, kad pristatytos prekės yra netinkamos kokybės, ar neatitinka užsakyme nurodytos komplektacijos ar/ir kitų užsakymo sąlygų, jis nekokybiškų prekių nepriima ir turi jas grąžinti jas pristačiusiam Thaihouse atstovui, o prekių grąžinimo faktą bei priežastį pažymėti PVM sąskaitoje-faktūroje.
5.1. Visų Thaihouse parduotuvėje internete parduodamų prekių savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
5.2. Thaihouse neatsako už tai, kad Thaihouse parduotuvėje internete esančios prekės savo forma spalva, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių formų, dydžio, ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių ar kitų techninių priežasčių, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos neatitikimus.
5.3. Thaihouse patvirtina, kad yra atsakingas už Thaihouse internetinėje parduotuvėje užsakytų prekių tinkamą pristatymą, prekių kokybę ir kitų teisės aktuose numatytų Thaihouse teisių ir pareigų įgyvendinimą.
5.4. Tais atvejais, kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Thaihouse įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.
5.5. Jei Pirkėjas nėra patenkintas pristatytų maisto prekių ar maisto prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas, kokybe, arba gauta šių prekių komplektacija neatitinka užsakytos Prekių komplektacijos, Pirkėjas tokias prekes turi iš karto grąžinti jas pristačiusiam Thaihouse atstovui (kurjeriui). Tuo atveju, jei Pirkėjas pastebi, kad pristatytos nekokybiškos prekės arba prekių komplektacija neatitinka užsakymo sąlygų Thaihouse atstovui (kurjeriui) jau išvykus, Pirkėjas privalo ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekių pristatymo laiko apie tai informuoti Thaihouse telefonu: 8 679 57422 ar el. paštu: info@thaihouse.lt ir tiksliai išdėstyti situaciją. Jeigu apie nekokybiškas arba neatitinkančias užsakymo sąlygų prekes Pirkėjas praneša praėjus daugiau nei 24 valandoms nuo prekių pristatymo laiko, Thaihouse neįsipareigoja Pirkėjo skundo spręsti Pirkėjo naudai.
6. Pirkėjo teisės
6.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes THAIHOUSE internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir internetinėsparduotuvės nustatyta tvarka.
6.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos su THAIHOUSE internetine parduotuve, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta dėl
6.2.1. garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir Pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;
6.2.2. knygų, laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;
6.2.3. kosmetikos, parfumerijos, buitinės chemijos ir higienos prekių tiekimo;
6.2.4. apatinių drabužių tiekimo;
6.2.5. prekių, kurios buvo pagamintos atsižvelgiant į asmeninius Pirkėjo poreikius arba pagal Pirkėjo pateiktas sąlygas;
6.2.6. maisto prekių, jei Pirkėjui buvo parduota tinkamos kokybės maisto prekė ir nebuvo pasibaigęs prekės tinkamumo naudotis terminas;
6.2.7. prekių, kurios negali būti grąžinamos atsižvelgiant į jų savybes, įskaitant greit gendančius produktus ir produktus, kurių galiojimo terminas pasibaigęs;
6.2.8. kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti, pagal Lietuvos respublikos įstatymus.
6.3. Numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.Taisyklių 6.2. punkte numatyta Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis”.
7. Prekių grąžinimas
7.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
7.2. Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 7 (septynias) darbo dienas nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją
7.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė)), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną (jei jis buvo išduotas). Tuo atveju, kai Pirkėjo grąžinama prekė Pardavėjui siunčiama naudojantis kurjerinių tarnybų paslaugomis, ši prekė prieš siunčiant turi būti įdedama į papildomą (apsauginę) pakuotę.
7.4. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu, R. Kalantos g. 3, Kaune, II-IV 11.00-20.00 valandos ir VI-VII 14.00-18.00 valandos, arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis 6.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
7.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.1. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia ir kitaip kontaktuoja el. paštu info@thaihouse.lt arba telefonu 8 679 57422.
8.2. Thaihouse pranešimus siunčia ir kontaktuoja su Pirkėju registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu ar telefonu.
9.1. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
9.2. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Thaihouse pranešimus siunčia ir kontaktuoja su Pirkėju registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu ar telefonu.
9.3. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
9.4. Kiekvienas vartotojas turi galimybę tiesiogiai su Thaihouse spręsti iškilusius ginčus nesikreipdamas į teismą. Pirmiausia vartotojas raštu turi kreiptis į Thaihouse . Jei per 14 dienų nuo pretenzijos gavimo, Thaihouse nepatenkina vartotojo pretenzijos arba neatsako į ją, vartotojas gali kreiptis į ne teismo tvarka vartojimo ginčus nagrinėjantį subjektą.
9.5. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.